Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
12.03.2018
Registrace pro nové distributory
Nemáte svého sponzora? Nabízím Vám registraci do mého týmu. Jsem konzultant č.709654579. Po registraci Vám přijde SMS s kódem, který zadáte  do p... číst celé
Zobrazit všechny novinky

  1. Úvod
  2. Parfémy a deodoranty
  3. Faberlic Beauty Cafe Caprice Dámská parfémová voda 15 ml

Faberlic Beauty Cafe Caprice Dámská parfémová voda 15 ml

Jemná květinově-pudrová vůně vás zve ponořit se do atmosféry kavárny, vychutnat si poklidnou besedu a okusit chutné pamlsky. Elegantní a jemná, přitah... celý popis
Dostupnost
7 dnů
Běžná cena
289 Kč
Nejsme plátci DPH
119 Kč
ks
Číslo produktu:3052
Objem:15 ml
Výrobce:Faberlic
Podobné produkty
  • Akce
  • Novinka
Faberlic Beauty Cafe Caprice Dámská parfémová voda 60 ml
ks
  • Akce
  • Novinka
Faberlic Beauty Cafe  Dámská parfémová voda 30 ml
ks
  • Kompletní specifikace
  • Faberlic Beauty Cafe Caprice Dámská parfémová voda 15 ml
    Faberlic Beauty Cafe Caprice Dámská parfémová voda 15 ml
    7 dnů
    119 Kč
  • ks
Kompletní specifikace

Jemná květinově-pudrová vůně vás zve ponořit se do atmosféry kavárny, vychutnat si poklidnou besedu a okusit chutné pamlsky.

Elegantní a jemná, přitahuje k vám pohledy a nutí hledět dlouho za vámi...

Trend vůně: květinově-pudrová vůně.

Svěží počáteční tóny liči, pomeranče, lipového květu měkce přechází do květinově-kořeněného srdce z hřebíčku, pivoňky, ylang-ylangu a frézie. Akord završuje základ z kosatce, dubového mechu, tonkových bobů a ambry.

Olfaktorická pyramida je odborný název pro rozdělení vůní na akordy. Je přijato vůně dělit na tři akordy, které zní postupně: vysoké tóny (počáteční), střední (tóny srdce) a spodní (nízké, základní). Doslovně slovo olfaktorická znamená  "čichová". Olfaktorická pyramida parfémové vody  Beauty Café:

Vysoké tóny: mandarínka, růžová poupata, liči, lipový květ, pomeranč, jablko.
Tóny srdce: růže, jasmín, fialkový kořen, ylang-ylang, frézie, hřebíček, pivoňka.
Základ: tonkové boby, bílé pižmo, kosatec, ambra, dubový mech.


Spotřebujte nejlépe do: 5 let od data výroby.

Ceny

Rok 2009 – mezinárodní parfumerní cena "Vůně Roku-2009", parfémová voda Beauty Cafe zvítězila v nominaci "Nejlepší dámská vůně v populárním segmentu"

 
Složení: Alcohol denat., Aqua, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hydroxycitronellal, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Linalool, Citral, Benzyl alcohol.
 

Jak správně nanášet vůni?

Vůně nejlépe vynikne tam, kde pulsuje krev:

  • zápěstí (tam, kde měříme puls);
  • loketní jamka;
  • za ušima;
  • jamka na hrudi.

Vůně dobře drží ve vlasech, proto lze "postříkat" šíji a zátylek.

Jestli opravdu chcete, aby za vámi "vlál nádherný závoj vůně",lze vůni nanést pod kolena a na podolek šatů z rubové strany.

Na závěr doporučujeme rozprášit vůni vzhůru a vejít do tohoto oblaku.

Jak vybrat vůni?

Pravidlo 1. Nemá smysl najednou zkoušet mnoho vůní. Seznamte se se 3-4 vůněmi, potom se nezamotáte a dokážete si vůni zapamatovat.

Pravidlo 2. Nerozprašujte vůni z flakónu do víčka. Snažte se nezkoušet vůni přímo z flakónu nebo vzorníku. Naneste ji na savý papír nebo čistý kapesník. Takto vybranou vůni, která se vám zalíbila, určitě naneste na pokožku, abyste pochopila, jak se "chová" na vaší pokožce. Jedna a ta samá vůně může na vás a vaší přítelkyni vyznít naprosto odlišně.

Pravidlo 3. Nekupujte vůni podle prvního dojmu. Trochu se s ní projděte, počkejte na tóny srdce (za 15-30  min.), které vás budou doprovázet během dne poté, až se vyvětrají nejtěkavější vysoké tóny, a jen potom učiňte svoji volbu.

Pravidlo 4. Vezměte do úvahy faktory počasí, klimatické a situační. Pamatujte, že ve vlhkém teplém vzduchu se vůně šíří intenzívněji, než v chladném a suchém. Lehčí vůně jsou universální a výrazné a syté kompozice ne vždy budou vhodné v kanceláři nebo na pláži. Zato na romantické schůzce na sebe rychleji přitáhnou pozornost.

Pravidlo 5. Změňte proces výběru vůně na požitek. Dobrá nálada je nejlepší rádce při tak složité věci, jako je výběr vůně.

Zboží zařazeno v kategoriích